Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej är det något särskilt som händer, överraska mig!Skål mina vänner!!!
Är du taggad inför morgondagen @jabla ?!?
Vi gjorde den missen på våra oxå... Snacka om växthus sommartidVarför snålade jag in på AC när jag beställde truckarna..
![]()
Oj, vilken köttbit!Väntar på mat. Efter besök hos krons, nymans och andra klockbutiker i huvudstaden uppskattar jag @Nymans Ur 1851 Västerås ännu mer. Inget ont om butikerna i Stockholm men butiken i Västerås måste vara den trevligaste i Sverige
![]()
Segt, ha en fin helg!Hämtar in tidningen, denna sista semesterfredag i nådens år 2022
![]()
Tack.Nice vad heter klockan?
Det där huset måste kollas upp!Klurar över varför det står ett skumt betonghus mitt i skogen
![]()
![]()
![]()
Tjusig Bucherer. Jag har en själv. Den är daterad 1965 i 18k med fyrkantig tavla (TV-dial).Regn och rusk ! Trevlig helg!![]()
Snygg kombo! Synnerligen trevlig dressare. Kan du ref?Jobbar jobbar jobbar….
![]()
Snygg! Referens?Jobbar jobbar jobbar….
![]()
Tack! Från 1953. Servad med nytt glas, håller tiden OK för åldern.Snygg! Referens?