Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen en Nomos som jag gillar!Nä nu åker jag hem från jobbet...testar svart band på tetran. Blev nog lite för "dressigt".
![]()
Va har du för mått på dina handleder? Sitter riktigt bra den där 35an. Har 20cm och är lite rädd att den blir något liten.Rastar unge i lekparken medan man leker med nya prx:en i solskenet![]()
Tack!Va har du för mått på dina handleder? Sitter riktigt bra den där 35an. Har 20cm och är lite rädd att den blir något liten.
Pensinärsrabatt tisdagarTisdag morgon innebär veckohandling, men först lite pantande av burk så man har råd ...
![]()
Jag tänker att ett lagom bedagat brunt lädernato skulle göra sig på den där - och kanske ge lite klassiska kameraremsvibbar.Hasselbladen fick följa med till golfbanan idag.
Gillar klockan, men hittar inget band som känns ”rätt”.
Några förslag?
Hmm…Där kanske vi har det!Jag tänker att ett lagom bedagat brunt lädernato skulle göra sig på den där - och kanske ge lite klassiska kameraremsvibbar.
Fin och ffa kul klocka![]()