Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, ”vissa” försäljningar går tydligen anFörbereder Fortisen inför eftermiddagens förmodade försäljning ftf. Gångreserven verkar OK också, då den nu har gått 41 timmar utan att tappa tid. Det är Mark som går några sekunder för fort ...
![]()
Rakapparaten min är 30 år, likaså fiskerullen. Inget speciellt med dem, en Philips och en Daiwa.Hilleberg är ju ett praktexempel på hållbarhet!
Köpte mitt -86 och det är fortfarande med i gamet!
Har till och med fått det reparerat hos dem på Frösön!
Alltså de är rätt fina. Vad sitter i?Back in Business![]()
Klockan är tillverkad av Swatch om jag förstått allting rätt. Så det är deras Quartz urverk som sitter i.Alltså de är rätt fina. Vad sitter i?
Säga vad man vill om Skarven men bygga bo, japp det kan dem.Dricker kaffe ute på en holme utanför en ö. Lugnt och skönt. Skarvarna lyser med sin frånvaro men deras reden har tagit död på en del av växtligheten sedan jag var här senast. Skall strax paddla vidare till en annan holme och tillreda min lunch där.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Magiska bilder! VAr är du? Akta dig så inte Skarvarna skiter på dig. Kan gå illa då.Dricker kaffe ute på en holme utanför en ö. Lugnt och skönt. Skarvarna lyser med sin frånvaro men deras reden har tagit död på en del av växtligheten sedan jag var här senast. Skall strax paddla vidare till en annan holme och tillreda min lunch där.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Magiska bilder! VAr är du? Akta dig så inte Skarvarna skiter på dig. Kan gå illa då.