Försöker lista ut vilken klocka lille Uffe rockar.
Det är väl hans vanliga Certina, tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försöker lista ut vilken klocka lille Uffe rockar.
Det är väl hans vanliga Certina, tror jag.
Du menar 0.002% av befolkningen?Apple Watch Ultra
Inget superfan men lite coola specs. Fattar inte varför de inte gör ett samarbete med G-Shock - då hade de nått klocknördar också.
![]()
Introducing Apple Watch Ultra
Apple today announced Apple Watch Ultra, which brings a new bold design and a wide range of features for endurance, exploration, and adventure.www.apple.com![]()
Certina big dateFörsöker lista ut vilken klocka lille Uffe rockar.
Tycker det är ett skoj steg de tar, får väl se om de lyckas. Om jag skulle ägna mig åt dykning under 20 meter är jag inte helt säker på att jag skulle våga lita på en Apple Watch. Oväntade samarbeten mellan märken kan rent kommersiellt vara framgångsrikt så ett samarbete med Casio är nog ingen dum idé?Du menar 0.002% av befolkningen?![]()
Ja någon måste stå upp för dem också! Glöm inte att rösta på Urpartiet på söndag för subventionerade klockköp på allt över 5k och fler tilldelningar hos AD!Du menar 0.002% av befolkningen?![]()
18 000 G-Shock nördar i Sverige känns ganska högt räknat!Du menar 0.002% av befolkningen?![]()
Kolla g-shock tråden, dom är helt galna där, alla har bokhyllorna fulla med olika varianter!18 000 G-Shock nördar i Sverige känns ganska högt räknat!![]()
Tar en segeröl för att jag sålde bilen idag med bra vinst efter 13 månader och 1500mil.Nu gäller det bara att motstå suget efter en ny klocka.
![]()
Dubbelt eller kanske trippelt grattis då! Födelsedag, bebis och dinka!Godmorgon KS! Idag har jag blivit ordentligt uppvaktad på morgonen av sambon då jag fyller år!Nu bär det av till barnmorskan för ultraljud!
![]()