mrseamaster69
Basic
Då sker alltså flytten inom Umeå?Förbereder flytt till nya kontoret nästkommande vecka. Det ska bli grymt jäkla kul. Mest ser jag fram emot den stora öppna spisen som finns mitt i kontoret, blir bra julfiranden
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då sker alltså flytten inom Umeå?Förbereder flytt till nya kontoret nästkommande vecka. Det ska bli grymt jäkla kul. Mest ser jag fram emot den stora öppna spisen som finns mitt i kontoret, blir bra julfiranden
![]()
Haha det stämmer! Ca 150 meter flyttar viDå sker alltså flytten inom Umeå?![]()
Härligt. Jag hör också hemma i Umeå. Lycka till!Haha det stämmer! Ca 150 meter flyttar vi
Det blev på samma sätt när vi flyttade Stockholmskontoret också, 130m inom Vasastan sedan framme!
Kommer bli KANON!
Fantastiskt med fler i stan som har delat intresse.Härligt. Jag hör också hemma i Umeå. Lycka till!
Vi planerar en klockträff i slutet av oktober. Stay tuned!Fantastiskt med fler i stan som har delat intresse.
Finns på en bira vid tillfälle!![]()
Skitsnygg!Hallå KS! Snart är det helg - den förtjänar vi.
![]()
![]()
Ett espresso och en halv dajm sitter perfekt nu ,men snart är klockan 15:01 eller hur herr @RicVin. Ha´re bra//
![]()