Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schema måndag. Tåget 08:01. På kneget 08:45. Startar två datorer - skriver ut lite fakturor till frugans yogafirma. Kollar mailen (och KS) eventuellt svarar o fixar problemen. 10:00 går upp till gymmet. 10:45 duschar. 11:00 kollar mailen (och KS). Lunch 11:30. 14:02 tåget hem. Jag älskar mina arbetsdagar. Nu är jag hemma och byter dinka o firar nattens kross.Måndagar hatar vi för då är det inventering
Den gör sig förbaskat bra på läder Explorern alltsåBrötar runt med läderbandet
![]()
Plommonträd brukar också bete sig så.Hörde ett brak från trädgården. För mycket äpplen eller för lite ved i grenen...?
Usch, orkar inte med sånt här nu... tur i alla fall att ingen kom till skada. Dottern passerade där 2 min innan...
![]()
![]()
![]()
Inte illa… sälj gärna en till mig
Vem vet vad som sker i framtiden?!? Du har planerat ett frö…Inte illa… sälj gärna en till mig![]()
Kan inte framtiden komma lite snabbare?Vem vet vad som sker i framtiden?!? Du har planerat ett frö…