Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på 50-årsdagen!Vi kör ett folieryck på en flaska som inhandlades på Oban destilleriet 1997. Och som skulle sparas till 50års dagen o vips så kom den dagen![]()
![]()
Grattis!Vi kör ett folieryck på en flaska som inhandlades på Oban destilleriet 1997. Och som skulle sparas till 50års dagen o vips så kom den dagen![]()
![]()
Gratulerar gamle man.Vi kör ett folieryck på en flaska som inhandlades på Oban destilleriet 1997. Och som skulle sparas till 50års dagen o vips så kom den dagen![]()
![]()
Vi kör ett folieryck på en flaska som inhandlades på Oban destilleriet 1997. Och som skulle sparas till 50års dagen o vips så kom den dagen![]()
![]()
Tackar! Ja det där är imponerandeSkål på dig @Oseapo och grattis på 50-årsdagen, unge man. Det känns som om det var nästan 19 år sen i mitt fall, men fortfarande stadig på handen ...
![]()
Stort grattis.Vi kör ett folieryck på en flaska som inhandlades på Oban destilleriet 1997. Och som skulle sparas till 50års dagen o vips så kom den dagen![]()
![]()
Synd att det var vit sula på de därSysslar med lite skovård!
![]()
Lite mer beiga, men tycker att de är schyssta. Diemme Roccia Vet.Synd att det var vit sula på de där
Beige är såklart bättre än vitt, jag är säkert färgblind.Lite mer beiga, men tycker att de är schyssta. Diemme Roccia Vet.
Den dinkan kompenserar eländet min vän, väldigt bra!Plockat snus till förbannelse.![]()
blir lite lättare att stå ut, den var makalöst bra.Den dinkan kompenserar eländet min vän, väldigt bra!