Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter och försöker göra skadeanmälningar till försäkringsbolagen. Dels skolans men även vår privata. Det gick sådär hos tandläkaren. De har fixerat tanden ok med en provisorisk tandställning. Men röntgen visade tyvärr att den ena tanden är av (fraktur närmre tandroten) så tandläkaren var ganska säker på att det kommer bli ett implantat där. Återbesök om 2,5 veckaSitter i väntrummet hos tandläkaren med grabben. Olycka på skolan. Bedömer det som extremt osannolikt att de kan rädda båda framtänderna
![]()
Ser bra ut. Seiko gör likadant ibland. Jag har väldigt små handleder och ibland tycker jag att klockan hamnar mer rätt när man vänder på bandet. Beror väl mest på lädret tänker jag.Gosar en stund med nya Orienten innan den får åka på ruckning hos Urbrev.
Tycker ni att jag har gjort fel som monterat bandet med flärpen ”inåt”? Vet att jag sett det på Tudor men osäker på hur Orient har tänkt sig att det ska sitta. Känns mest logiskt med tanke på hur viklåset sitter.
![]()
![]()
![]()