Stort Grattis!![]()
Sovit som en stock och vaknat på bästa tänkbara sätt, inte helt fel att fylla 40 ändå. Idag ska vi ut och strosa mellan kyrkor och vattenhål i härliga Prag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort Grattis!![]()
Sovit som en stock och vaknat på bästa tänkbara sätt, inte helt fel att fylla 40 ändå. Idag ska vi ut och strosa mellan kyrkor och vattenhål i härliga Prag![]()
Jösses! Det där var likaDen skjortärmen såg bekant ut. Nästna som den jag har idag. Och klockfabrikatet är ju bra det med...
![]()
Fantastisk tavlaFick feeling och dra på stereon en stund när det ändå inte är några hemma![]()
Jag är svag för blues musik så det spelas mycket hemma
![]()
Vacker är bara förnamnet!Väntar på bussen och noterar att skorna matchar!
![]()
Klassiskt, stilfullt och ikoniskt. Väldigt tjusigt! Väcker ett visst habegär måste jag erkänna,Promenad mot jobbet
![]()
Ha den äran!![]()
Är du ironiskt eller är du en sån som gillar lite ruff stil?Fantastisk tavla![]()
Inte ironisk alls. Jag är fascinerad av patina och hur tidens tand kan förändra utseendet på något.Är du ironiskt eller är du en sån som gillar lite ruff stil?![]()
Denna tavla har varit utsatt för fukt därför den ser ut såInte ironisk alls. Jag är fascinerad av patina och hur tidens tand kan förändra utseendet på något.
Har sett andra Callisto med liknande tavlor. Var det på FB jag såg att du tänkte byta tavla. Klart du inte skall, den är ju magisk.Denna tavla har varit utsatt för fukt därför den ser ut så
men urveket är bytt av breitling så ingen fukt i verket![]()
Fb?? Du såg nog det här på forumetHar sett andra Callisto med liknande tavlor. Var det på FB jag såg att du tänkte byta tavla. Klart du inte skall, den är ju magisk.
Är du ironiskt eller är du en sån som gillar lite ruff stil?![]()
Inte ironisk alls. Jag är fascinerad av patina och hur tidens tand kan förändra utseendet på något.
Håller med om att den där tavlan är magiskt fin. Jag hoppas verkligen att du inte byter den.Har sett andra Callisto med liknande tavlor. Var det på FB jag såg att du tänkte byta tavla. Klart du inte skall, den är ju magisk.
Hmm fan nu fick jag beslutsångestHåller med om att den där tavlan är magiskt fin. Jag hoppas verkligen att du inte byter den.
Lite roligt hur fuktskadade och uv-skadade tavlor kan bli så snygga, medan ett repigt glas bara ser trist ut.
Men den behåller du väl?
Du kan ju avvakta lite? Tavlan är häftig! Garanterat den exakt enda i sitt slag.Hmm fan nu fick jag beslutsångestkanske inte ska skicka in den då
![]()