• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0066.jpeg

Sovit som en stock och vaknat på bästa tänkbara sätt, inte helt fel att fylla 40 ändå. Idag ska vi ut och strosa mellan kyrkor och vattenhål i härliga Prag🍻
Stort Grattis!🎉🥂🎉

Den skjortärmen såg bekant ut. Nästna som den jag har idag. Och klockfabrikatet är ju bra det med...

PXL_20250411_074741354.jpg
Jösses! Det där var lika:) Man kan nästan undra om vi slog varandra en signal i morse och synkade både skjorta och klocka:)
Om jag inte ser helt fel är det SARB033:an du har på armen?
Det var mellan Alpinisten och SARBen jag valde. Dock så föll valet tillslut för mig på Alpinisten.

B58D332E-88F8-46CD-A98D-CDF28FC2A8F9.jpeg

En kall grön å kortbyxa på och njuta av solen efter ett några jobbonärtimmar ( blev flera timmar än vad banchefen beräknat) Är lärd att alltid avsluta målbild/ uppdrag sen min tidigare karriär i yrkeslivet. Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Är du ironiskt eller är du en sån som gillar lite ruff stil? 😀

Inte ironisk alls. Jag är fascinerad av patina och hur tidens tand kan förändra utseendet på något.

Har sett andra Callisto med liknande tavlor. Var det på FB jag såg att du tänkte byta tavla. Klart du inte skall, den är ju magisk.
Håller med om att den där tavlan är magiskt fin. Jag hoppas verkligen att du inte byter den.
Lite roligt hur fuktskadade och uv-skadade tavlor kan bli så snygga, medan ett repigt glas bara ser trist ut.
Men den behåller du väl?

Tillbaka
Topp