• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

C694E608-112F-4220-A418-8A465E5ADD16.jpeg

Stadig frukost så sen förmiddagsfika med bulla blev det. Hittat idag en intressant bok hos myrorna att läsa senare under eftermiddagen.Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Gas, inte många så kör med det idag? Har dålig koll...

Nedrans juste klocka!

Glad påsk!
Tackar. 🙏
Biogas... jo i människobyn där jag framlever mina dagar har både kommun och region övergått till biogas, el är på gång så sakteliga men gas är helt dominerande ännu. Även bussar och sopbilar kör på biogas.
Men bland privatbilar är det inte så stort.
Känns ingen skillnad mot att köra på bensin, lite billigare och känns bra att köra fossilfritt. 🙂
Dagens klocka för att inte avvika helt.
20250419_122423.jpg

tempImagerFlF8I.jpg

Dags snart för förberedelser till påskmiddagen. Bytte klocka till en Lagonda Vintageare eftermiddagen till ära.
I bakgrunden syns familjens knivfördelning. Jag blev tokig på resterande familjemedlemmar som inte kunde hantera kolstålsknivar.
Så de senaste åren sitter en skylt, med ett tydligt budskap, på knivracken.:)
Ja, även deras knivar är vassa, men det är något speciellt att skära med extremt vassa kolstålsknivar:)

tempImagerFlF8I.jpg

Dags snart för förberedelser till påskmiddagen. Bytte klocka till en Lagonda Vintageare eftermiddagen till ära.
I bakgrunden syns familjens knivfördelning. Jag blev tokig på resterande familjemedlemmar som inte kunde hantera kolstålsknivar.
Så de senaste åren sitter en skylt, med ett tydligt budskap, på knivracken.:)
Ja, även deras knivar är vassa, men det är något speciellt att skära med extremt vassa kolstålsknivar:)
Hahaha älskar din lösning på knivarna 😅😅😅

Tillbaka
Topp