Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför då? Du har ju en motorsåg.Styckar trädmed dykarn
![]()
![]()
![]()
Tackar.Gas, inte många så kör med det idag? Har dålig koll...
Nedrans juste klocka!
Glad påsk!
Hahaha älskar din lösning på knivarna![]()
Dags snart för förberedelser till påskmiddagen. Bytte klocka till en Lagonda Vintageare eftermiddagen till ära.
I bakgrunden syns familjens knivfördelning. Jag blev tokig på resterande familjemedlemmar som inte kunde hantera kolstålsknivar.
Så de senaste åren sitter en skylt, med ett tydligt budskap, på knivracken.
Ja, även deras knivar är vassa, men det är något speciellt att skära med extremt vassa kolstålsknivar![]()
Den tavlan är ju magiskKalkon i ugnen och påskägg gömda till systerdotterns äggjakt.
![]()
Ja den är riktigt fin, vaknar verkligen till liv med lite ljus! SRPE45J1, aka Mojito.Den tavlan är ju magiskVad är det för ref på den?
Nu blev jag ju sugen på att byta till min gröna Presage...![]()
Tack!Ja den är riktigt fin, vaknar verkligen till liv med lite ljus! SRPE45J1, aka Mojito.