• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tog en snabbfika i väntan på sotaren.
Som dök upp 10 sek senare.
IMG_3783.jpeg

tempImage6wN4D2.jpg

Hmm..
Candinon beslutar sig för att gå lite osäkert. Rätt vad det är så stannar den utan förvarning för att sedermera kicka igång och knalla på som inget hänt.
Så nu är den på probation tills den visar att den fungerar igen.
Vise tjänstgörande klocka fick steppa upp och ta ansvar för dagens tidsvisning istället.

Oj vilka gamla minnen! Hade en sån gul när jag var 15!
Inte snabb men lyckades faktiskt få upp den på bakan om varade utav helvete o upp med kopplingen 😂🤣

Det är verkligen härliga minnen från den tiden :) närmar mig själv 50 och sökt i många år efter en Mb5:a så när denna dök upp var jag beredd att betala vad som helst nästan :) körde 25mil och kastade pengarna på karln.
Tyvärr har den renoverats med en ny trimcylinder så får börja med att köpa en ny orginal.

Det är verkligen härliga minnen från den tiden :) närmar mig själv 50 och sökt i många år efter en Mb5:a så när denna dök upp var jag beredd att betala vad som helst nästan :) körde 25mil och kastade pengarna på karln.
Tyvärr har den renoverats med en ny trimcylinder så får börja med att köpa en ny orginal.
En sån ska man ju inte trimma! Du gör helt rätt i att byta till orginal cylinder 😀😀

IMG_0193.jpeg
IMG_0192.jpeg

Insåg bara i helgen att när man bor vid vattnet får man mer besök än när man inte gör det, samt att dom flesta som kommer på besök tycker att nått att dricka inte skadar, så städar ur och funktionstestar en gammal kyl från jobbet som får hänga med hem och tjänstgöra som öl & vinkyl i garaget.

Tillbaka
Topp