• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Försökte skicka dig ett dm men funkade inte så jag måste tyvärr ta det här, var köpte du bandet om jag får ställa frågan? Ser så skönt ut nu när det är slitet 😉
Kjøpte noen til i dag. fordi reimen former seg meget fort til armen, er allikevel såpass robust at det holder klokken på plass på armen. Har prøvd en god del reimer gjennom årene, og dette er hands-down en av de aller beste. Prisen er også bra.

Finnes i to versjoner: Mørk blå denim og lys blå denim. Kan bestilles herfra.

bracelet-montre-jean_2048x2048.jpg

Kjøpte noen til i dag. fordi reimen former seg meget fort til armen, er allikevel såpass robust at det holder klokken på plass på armen. Har prøvd en god del reimer gjennom årene, og dette er hands-down en av de aller beste. Prisen er også bra.

Finnes i to versjoner: Mørk blå denim og lys blå denim. Kan bestilles herfra.

bracelet-montre-jean_2048x2048.jpg

Googlade lite själv innan du svarade 🙌🏻, hittade den här och såg ut som ditt så jag beställde det 💯👍🏻. Visade sig att jag hade rätt sida 😀👏🏻👊🏻

IMG_9534.jpeg

Precis klar med den här 🙈✅, fy fan!

Tidig lunch idag, grabben har sin första träning med akademilaget idag så skall hämta honom lite tidigare från skolan då dom ville ha lite genomgång innan 👀🫠. Dom har jagat honom i nästan tre månader nu och för två veckor sen kom han till mig och sa ”ok farsan, vi kan åka och köra några pass med dem 😂” han vill absolut inte lämna sitt nuvarande lag och jag har inte pushat han till det här 👍🏻.

F*n när jag var 12år och spelade i ett lag fans det inga som kollade och ringde min pappa och pratade akademi, helt nytt för mig. Men när jag var 12 så var det år 1986 kanske inte fanns det här då? Jag tycker det är lite "för mycket" att börja dra i grabbarna/tjejerna vid den här åldern, från 15 och upp kanske det här med sport har landat mer hos dom.

IMG_3892.jpeg

Senast ändrad:
Precis klar med den här 🙈✅, fy fan!

Tidig lunch idag, grabben har sin första träning med akademilaget idag så skall hämta honom lite tidigare från skolan då dom ville ha lite genomgång innan 👀🫠. Dom har jagat honom i nästan tre månader nu och för två veckor sen kom han till mig och sa ”ok farsan, vi kan åka och köra några pass med dem 😂” han vill absolut inte lämna sitt nuvarande lag och jag har inte pushat han till det här 👍🏻.

F*n när jag var 12år och spelade i ett lag fans det inga som kollade och ringde min pappa och pratade akademi, helt nytt för mig. Men när jag var 12 så var det år 1986 kanske inte fanns det här då? Jag tycker det är lite "för mycket" att börja dra i grabbarna/tjejerna vid den här åldern, från 15 och upp kanske det här med sport har landat mer hos dom.

IMG_3892.jpeg

Håller med på ett sätt men ändå inte. Kolla hur BP jobbar med sin akademilag och också vilka spelare de får fram. Risken blir att man inte får fram tillräckligt bra spelare pågrund av att man hela tiden ska vara inkluderande. Det måste finnas måste bredd och elit, där man är tydlig med vart man befinner sig och där föräldrar också accepterar. Alla ska såklart ”få vara med” och tycker att sport ska vara så inkluderande som möjligt. Däremot behöver det anpassas där bra spelar med bra och vice versa. Många olika tankar och röster i just den här frågan

Tillbaka
Topp