• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lyfter skrot
IMG_0794.jpeg

IMG_0615.jpeg

Varit på Jula och shopat. Semestern börjar med att tvätta bilarna. Fick en ”foamlance” av brorsan i födelsedagspresent för flera år sen som jag aldrig testat då högtryckstvätten adaptern som följde med passade till gick sönder, men nu så har jag äntligen kommit mig för att köpa ny adapter🤓

Edit: vilken lattjo liten pryl!
IMG_0616.jpeg

Senast ändrad:
Har nu kommit hem efter ha varit på resande fot en månad i Asien med familjen…min trogne följeslagare iform av klocka har varit IXADO Ipose 5303 ( homage av Serica 5303) den har gått COSC…nu när jag kom hem väntade två nyinköp ifrån KS på posten, ska bli roligt att rotera lite 😉 Annars ska jag nog leta efter en Serica, väldigt skön klockmodell.
IMG_0634.jpeg

484D3AF2-9053-4072-A48C-F5B5637163F8.jpeg

Sitter vid köksbordet med nyss upphällda bubblor i glaset och ute regnar det för fullt. Knåpar med dagens V75 och tidigare idag fann jag 4 faktaböcker för 80 kr på loppis å det priset är inte helt fel. Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp