Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns mycket att skåda! Otroligt mycket kloka är super sugen på den vita med blåa detaljer.![]()
Jag beskådar min nytillskott och njuter!
Spännande! Finns det något du inte kan utläsa av den där?![]()
Jag beskådar min nytillskott och njuter!
Jag vet faktiskt inte riktigt... ;-) Manualen hade en massa förslag på vad man kan få ut ur den.Spännande! Finns det något du inte kan utläsa av den där?![]()
Risken är ju att man behöver en av varje?Finns mycket att skåda! Otroligt mycket kloka är super sugen på den vita med blåa detaljer.
Funderade på växelkursen Euro / SEK. Kan du kolla det?Jag vet faktiskt inte riktigt... ;-) Manualen hade en massa förslag på vad man kan få ut ur den.
När han ändå håller på är jag nyfiken vad väntetiden på en rååålex från AD ärFunderade på växelkursen Euro / SEK. Kan du kolla det?![]()
Är också nyfiken på detNär han ändå håller på är jag nyfiken vad väntetiden på en rååålex från AD är![]()