Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Begrundar klockan som kom tillbaka från service igår.
![]()
Livet som gräsänkling fortskrider då Fru Hunterr kvar på sitt ridläger på Gotland några dagar till.
Håller dock ut och kämpar på.
![]()
![]()
Finns det ingen restaurang i närhetenLivet som gräsänkling fortskrider då Fru Hunterr kvar på sitt ridläger på Gotland några dagar till.
Håller dock ut och kämpar på.
![]()
![]()
Inte, köttet är grillat rare, blodigt inuti.Kompis, jag måste bara säga, det där ser tort ut.
Ähh, är en självgående man som står på egna ben.Finns det ingen restaurang i närheten![]()
Ser suspekt bekant ut. Finns månne ett par elljusspår och ridvägar i bildens omedelbara omgivning?Håller oss i skuggan
![]()
Grattis! Jag tycker linnen dial funkar superfint på DJ. Ser framemot bilder.Yo bro, köpte en linnen dial 16014 från 1983 ”mint” för ca två veckor sedan. Den skickas på onsdag nästa vecka till mig. Skall bli kul att post bilder på den.
Din ser mycket fin ut![]()
Eller hur?! Känns väldigt bra.Trevlig
Fin tavla!![]()
Bastard, var det du som knyckte min?Yo bro, köpte en linnen dial 16014 från 1983 ”mint” för ca två veckor sedan. Den skickas på onsdag nästa vecka till mig. Skall bli kul att post bilder på den.
Din ser mycket fin ut![]()