Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad köpte du och varifrån?Jahopp nya klockan anländer och efter noga inspektion så har jag gått på en bomb alltså fake... första gången jag råkar ut för detta![]()
Så nu ska jag försöka lösa pengarna tillbaka på skiten!ibland säger inte bilder allt tyvärr
Men som det ser ut nu så har jag en annan klocka på gångauktion går ut om några timmar
Omega speedmaster swatchVad köpte du och varifrån?
Finns kopior av allt bevisligen. Lider med digOmega speedmaster swatch
Tradera
Finns kopior av allt bevisligen. Lider
Mmm tyvärr.. tråkigt att folk har mage till och sälja skiten ocksåFinns kopior av allt bevisligen. Lider med dig
Det kan vara toksvårt att märka bara på bilder, ofta behöver man hantera klockan och studera den på nära håll.Mmm tyvärr.. tråkigt att folk har mage till och sälja skiten också
Jag menar jag som håller på med klockor jämt.. ser det för eller senare när jag gör min inspektion .. jag är långt i från expert som ni förstår.. eftersom jag blev bombad idag men såg det ganska snabbt att de var fake när jag öppnade kartongen![]()
Vad menar du med äkta?Såg denna bild på sociala medier. Nån som har koll om det verkligen är äkta?
![]()
Om man är gräsänkling och det infaller på en Lillelördag, får man gärna laga en alldeles underbar Janssons frestelse.
Eftersom samtliga kriterier är uppfyllda, gjorde jag det.
![]()
Fortfarande 5:-!Är det fortfarande 5:- eller har inflation nåtts där med?