• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

11A00D39-5D64-46E2-B9E3-B2BB424BE6A5.jpeg

GMT+2. Kampen pågår , ett och annat dopp hunnits med samt även eftermiddagsfika…
IMG_4575.jpeg

och kultbil stötte vi på i bergen. Ha’re bra//🧐

Senast ändrad:
1000010967.jpg
(omega speedmaster swtach)
Jahopp nya klockan anländer och efter noga inspektion så har jag gått på en bomb alltså fake... första gången jag råkar ut för detta
Så nu ska jag försöka lösa pengarna tillbaka på skiten! 🤬 ibland säger inte bilder allt tyvärr
(Omega speedmaster swatch)

Men som det ser ut nu så har jag en annan klocka på gång 🙂 auktion går ut om några timmar

Senast ändrad:
1000010967.jpg
Jahopp nya klockan anländer och efter noga inspektion så har jag gått på en bomb alltså fake... första gången jag råkar ut för detta
Så nu ska jag försöka lösa pengarna tillbaka på skiten! 🤬 ibland säger inte bilder allt tyvärr

Men som det ser ut nu så har jag en annan klocka på gång 🙂 auktion går ut om några timmar
Vad köpte du och varifrån?

Finns kopior av allt bevisligen. Lider

Finns kopior av allt bevisligen. Lider med dig
Mmm tyvärr.. tråkigt att folk har mage till och sälja skiten också

Jag menar jag som håller på med klockor jämt.. ser det för eller senare när jag gör min inspektion .. jag är långt i från expert som ni förstår.. eftersom jag blev bombad idag men såg det ändå ganska snabbt att de var fake när jag öppnade kartongen 🤬🤬🤬

Senast ändrad:
Mmm tyvärr.. tråkigt att folk har mage till och sälja skiten också

Jag menar jag som håller på med klockor jämt.. ser det för eller senare när jag gör min inspektion .. jag är långt i från expert som ni förstår.. eftersom jag blev bombad idag men såg det ganska snabbt att de var fake när jag öppnade kartongen 🤬🤬🤬
Det kan vara toksvårt att märka bara på bilder, ofta behöver man hantera klockan och studera den på nära håll.

Hoppas det löser sig och du kan häva köpet.

Såg denna bild på sociala medier. Nån som har koll om det verkligen är äkta? 😅
IMG_7352.png
Vad menar du med äkta?

Tillbaka
Topp