Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som att det där nyförvärvet verkligen föll herrn i smaken..!Jobb på gång!
![]()
Kämpa! Otroligt grymt jobb du/ni gör, ett av de viktigaste jobben av alla. Trist att ni inte får den uppskattningen, utan istället sänkta priser och krämpor.Godmorgon blev en ganska rörig start med möglig bal så fick lasta om och krångla lite så hade inte tid att uppdatera men
Dags för te
![]()
Tack för erat fina jobb utan er är vi rökta!Godmorgon blev en ganska rörig start med möglig bal så fick lasta om och krångla lite så hade inte tid att uppdatera men
Dags för te
![]()
Dax för service?Bilfri, i några timmar. En konst att ta bild på klockan samtidigt som man håller koppen #teethgang![]()
![]()
Bilfri, i några timmar. En konst att ta bild på klockan samtidigt som man håller koppen #teethgang![]()
![]()
Ja, Bettan ska få sin årliga omgång. Dock lite trötta på dem då jag både i bokningen samt i ett telefonsamtal direkt efter explicit önskade att också byta däck i samma veva men det kom inte med så de är kvar på hotelletDax för service?![]()
Du blir inte lika rånad som jag dåJa, Bettan ska få sin årliga omgång. Dock lite trötta på dem då jag både i bokningen samt i ett telefonsamtal direkt efter explicit önskade att också byta däck i samma veva men det kom inte med så de är kvar på hotellet![]()