• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_6283.jpeg

Godmorgon alla nyvakna ! Morgonkaffet urdrucket...
IMG_6276.jpeg

tittat på termometern å konstarera att det får dröja ett tag innan...
IMG_6272.jpeg

jag snörar på mig danner kängorna å tar morgonpromenad. Ha ´re bra //🧐

Senast ändrad:
Kompis, ser att ni hackar löken!

Nästa gång testa riva löken ✅👍🏻!
På så sätt får du ner all saft från löken också samt att köttbullarna blir godare att äta + inga stora lökbitar i munnen,
jag älskar lök och tomater för den delen, kunde leva på dom två grönsakerna!

River du löken så Blir ju också det lättare att rulla dom, när du steker så drar ju köttfärsen ihop sig lite och då får du den hackade löken som sticker ut här och där inte så ball tycker jag.

Obs, snåla inte med löken, lök lyfter andra smaker så ni vet ;), men använd den på rätt sätt.

Snabbt recept på mina köttbullar. 1kg blandfärs, en STOR (eller två mellan stora) lök/RIVEN, salt & peppar, 0,5dl grädde 40% eller vanlig men ingen matlagningsgrädde! Grädde är det som kommer lyfta dina köttbullar samt den rivna löken! Testa sen återkoppla till mig.
Haha, jag brukar faktiskt riva. Dottern ville testa att köra den i matberedaren denna gång. Jag sa ja, testa du. 😘 kreativitet uppmuntras 👍

Tillbaka
Topp