Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3733? Magiskt finLåter färgen torka![]()
Vilket blir dyrast?Ladd och korv stopp. Eller var det korv och laddstopp?
![]()
Samt tagit hand om farsans Tissot med en ultraljudstvätt och batteribyteVevar igång morgondagens jobbklocka
![]()
Körv med julmust är bonus så alltid bästVilket blir dyrast?️
Här kör vi också städtorsdagStädtorsdag kräva denna ädla dryck!![]()
Ladd är skapligt dyrt har jag hört.Vilket blir dyrast?️
Vet inte vad det ligger på nu men när jag var i restaurangbranschen för 20 år sen gick det på 500kr/g. Inte för att jag köpte men det såldes mycket på arbetsplatsen om vi säger så…Ladd är skapligt dyrt har jag hört.
Rena hyperdeflationen, tänk att det finns sånt som går åt det hållet!Vet inte vad det ligger på nu men när jag var i restaurangbranschen för 20 år sen gick det på 500kr/g. Inte för att jag köpte men det såldes mycket på arbetsplatsen om vi säger så…
Nu gick det på 128kr …
Skillnad på ladd och laddRena hyperdeflationen, tänk att det finns sånt som går åt det hållet!