Rollen blev såld. Så är för tillfället utan en sportrolle.
Seikon får titta fram efter en lång tid av ignorering..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, det är en Chronomat a13048 med blå Soleil tavla.Snygg. En Colt? Hur stor är den?
Den där är riktigt fin, fräschaste nytillverkade rollen imo.Men va fan, ingen som lägger ut nya SD'n idag. Har ju drällt av dom i den här tråden på sista tiden. Here goes ...
![]()
Lagat massa god mat till goda vänner, nu blir det cigarr och sprit!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sablade och allt
![]()
![]()
Explorer lördag![]()
Blir fetare
![]()
Men va fan, ingen som lägger ut nya SD'n idag. Har ju drällt av dom i den här tråden på sista tiden. Here goes ...
![]()
Tur det är ordning på en av oss Dwellare!![]()
![]()
Här har man åkt en jävla massa mil till och från Uppsala för att titta till min gamla far. Dessutom slitit som en galärslav med häckklippning mm trädgårdsarbete på hans tomt i värmen. Är det då för mycket begärt att någon annan kunde ta ansvar för att lägga ut nya Dwellern, va? Jag menar, hur svårt kan det vara? Nähe! Jag fick göra det också. Aldrig en lugn stund, och jag som har semester ...![]()
Dwellar på jobbet
![]()
Tack! Då kan jag hoppa över idag och få lite välbehövlig vila efter en hård dag igår ...![]()
För gammal? När blir (är) man för gammal för att njuta av hastighet? Om det var så du tänkte...Laddar inför att åka snabb bil för att sedan åka ännu snabbare båt i skärgården. Är en riktig landkrabba, är det något jag glömt...?
För er som kommer ihåg så är bilden en tafatt hyllning till Målarns semestertripp till Monaco förra sommaren. Jag är för gammal för sånt här egentligen.
![]()
/gustav
Laddar inför att åka snabb bil för att sedan åka ännu snabbare båt i skärgården. Är en riktig landkrabba, är det något jag glömt...?
För er som kommer ihåg så är bilden en tafatt hyllning till Målarns semestertripp till Monaco förra sommaren. Jag är för gammal för sånt här egentligen.
![]()
/gustav
Inget dålig middag det där!![]()
Ben Bockbrännarbolmers