• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Chagall

Cartier
Mobilen och baksidan på ett A4 :)

image.jpg
Rätt schysst ändå! (Även om jag personligen inte är ett fan av dykare, hehe...)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Superfin dressare RicVin ! En sån ska jag köpa mig nångång :)
Tackar! Är riktigt nöjd med den faktiskt. Var livrädd för den ringa storleken innan jag provade den. Funkar utan problem trots att jag är van att bära en bit över 40mm för jämnan. Att den sen är sprillans ny fast den ser ut som vintage passar mig perfekt:)
 

R0B

Panerai
Idag är en sådan dag då jag känner mig lite deppig, lite nere. Och eftersom jag sålt av några klockor och min Daytona är på service så piggade jag upp mig själv genom att köpa en ny klocka. De blev en GMT 2 :) så den kör jag idag, lite gladare och lite fattigare.
020.jpg
024.jpg
Se där! Grattis! :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Idag är en sådan dag då jag känner mig lite deppig, lite nere. Och eftersom jag sålt av några klockor och min Daytona är på service så piggade jag upp mig själv genom att köpa en ny klocka. De blev en GMT 2 :) så den kör jag idag, lite gladare och lite fattigare.
020.jpg
024.jpg

Grattis! Gmt är helt rätt :)
 
Topp