Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vattnat med kolsyrat citronvatten? Fint ska det vaCyklat över till päronen och vattnat nya tomten
Det blir en jävla fjong med det! Se bara på mina kaktusar!Vattnat med kolsyrat citronvatten? Fint ska det va
Äee men vafan @Staafen trådarna är för nära varann! Inte ens jag är vintage ännuDet blir en jävla fjong med det! Se bara på mina kaktusar!
Var det verkligen vatten i den där burken @Nissestr?Cyklat över till päronen och vattnat nya tomten
Hembränt kan också vara ljusgultVar det verkligen vatten i den där burken @Nissestr?
Mkt bra. Vad tar guldis mellan tummen och stortån för en dylik operation?Hämtade precis min Omega hos guldsmeden , efter fått länken kortad. Länken va ju nitad med guldnitar så det va ju kört att försöka fixa det på egen hand
Klockan sitter perfekt nu och jag är mäkta nöjd
Mkt bra. Vad tar guldis mellan tummen och stortån för en dylik operation?
Jävligt nice! Fan den boetten bär så bra!!Testar länk på Candinon för första gången. Blev ju bra faktiskt!
Ja visst gör den det. Tänkte ta foton och eventuellt lägga it den på annons men ångrade mig nog nu när länken satt på haha!Jävligt nice! Fan den boetten bär så bra!!