• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad hände med Zenith Defy Inventor?

Olipheus

Silver
2-Faktor
För något år sedan följde jag med intresse Zeniths utveckling av sitt högfrekvensverk i Zenith Defy Lab som såldes för massor av pengar i få ex (jag tror det var 20st som såldes?).

Till min stora glädje satte de sedan igång en serietillverkning av modellen under namnet Defy Inventor, som jag planerade nypa begagnad då dels priset sjunkit något, men också då konceptet visat sig hållbart i verkligheten.

Men vad hände? Jag har inte sett en enda i det vilda, varken på forum eller senare recensioner. Allt material är från och runt release. Några har listat för nyköp, men jag undrar om de faktiskt har en.

Är det någon här som vet om de tillverkas och säljs?

Zenith+DEFY+Inventor+WCL.jpeg

Verkar som att de inte löste att få verket att fungera önskvärt i massproduktion. @Pinsam har nog bevakat det verket någorlunda.

Tillbaka
Topp