• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad händer med min Aquaracer?!

Efter lite om och men så bestämde jag mig för att ta bort resterande färg. Använde ”pin” sidan på mitt bandverktyg och skrapade försiktigt bort lite i hörnet på varje siffra och så flagnade färgen bara rätt av, superenkelt! Resultat på min nya limited edition Aquaracer blev som många redan påpekat rätt schysst ;)

Grattis resultat blev riktigt bra!

Efter lite om och men så bestämde jag mig för att ta bort resterande färg. Använde ”pin” sidan på mitt bandverktyg och skrapade försiktigt bort lite i hörnet på varje siffra och så flagnade färgen bara rätt av, superenkelt! Resultat på min nya limited edition Aquaracer blev som många redan påpekat rätt schysst ;)
Blev jättesnyggt. Trodde det skulle se ut som något fattas, men nä, det blev rätt schysst!

Så länge @hankok är nöjd med resultatet är väl allt bra :) Men jag måste ändå säga att jag är lätt förvånad över alla som fasar över hur svårt det skulle vara att fylla i siffrorna med färg igen. Jag har en kompis som har som hobby att måla warhammerfigurer, och han målar ögonbryn på en figur som är 2cm hög, kom igen...

Så länge @hankok är nöjd med resultatet är väl allt bra :) Men jag måste ändå säga att jag är lätt förvånad över alla som fasar över hur svårt det skulle vara att fylla i siffrorna med färg igen. Jag har en kompis som har som hobby att måla warhammerfigurer, och han målar ögonbryn på en figur som är 2cm hög, kom igen...
Helt olika tekniker.

Vissa av oss har problem med att rolla en innervägg vit utan att det går åt helsike :p

Tillbaka
Topp