Grattis - de där är fina. Får man fråga vart du fick tag på den?
Du är lite suuugen va? Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis - de där är fina. Får man fråga vart du fick tag på den?
Du är lite suuugen va? Hehe
Mjaaaa.... nu förstår jag inte vad du menar...![]()
Mjaaaa.... nu förstår jag inte vad du menar...![]()
Nice!! Grattis! Den kommer komplettera SMPn och Suben till en perfekt trio!![]()
Tack för en smidig affär, skönt att det löste sig med upphämtning och leverans till dig - ser fram mot bilder när du fått på "the band"...Såg den först hos easy rider och tyckte de var en av de snyggaste kronograferna som jag har sett, började söka på nätet (ebay, tradera, WUS etc.) men visste inte att jag skulle hitta en här hemma i Sverige och på KS.
Ett mail till Ariste, och efter några PM så fixade han en till mig! en riktig hederlig man han ariste.
nu kan jag slappna av och koncentrera mig på nästa klockköp!
ha en fortsatt trevlig fredag.
Grattis!! Perfekt mögelkronograf.. Sitter det ett valjoux 7733 i?![]()
Snygg!! Trodde dock det var en Rado du hade på ingång![]()
Så länge du kallar mig boss så slipper du undanwill never happen boss!
Så länge du kallar mig boss så slipper du undan![]()
Kört min vän: en gång på internet, alltid på internet.haha fan tar tillbaka det![]()
vintage honungsfärgad racing?
Singular Straps har ju ett racing med små hål, honung. Passar sjukt bra till vintage kronografer!