tissoter
Guld
Räcker såHärrom dan hade jag vadderade rosa handbojor runt handlederna, men bad då hustrun ta av klockan åt mig.. Var inte bekvämt ha bägge på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räcker såHärrom dan hade jag vadderade rosa handbojor runt handlederna, men bad då hustrun ta av klockan åt mig.. Var inte bekvämt ha bägge på.
Schysst strap. Sån vill jag ha till min Panerai. Var kommer den ifrån?Ibland har dottern pärlat ihop något som får sitta på en stund.
![]()
Schysst strap. Sån vill jag ha till min Panerai. Var kommer den ifrån?
Vill du ha ett canvas till Pannan så kolla med @Anders WSchysst strap. Sån vill jag ha till min Panerai. Var kommer den ifrån?
Handgjort av @Anders W här på forumet. Bara att kontakta honom i PM så får du mer info
Jag är riktigt nöjd med mitt!
![]()
Har ibland på mig några armband från Kristian Haagen men i ärlighetens namn bär jag inte upp det en tiondel lika snyggt som han gör:
![]()
Haha! Lägg av annars får du ta dig hem själv (utan skjuts från min mamma) i framtiden! Ey!Sportar också armband till klockan ibland. Men då får man ju skit av din morsa!![]()
![]()
Haha! Lägg av annars får du ta dig hem själv (utan skjuts från min mamma) i framtiden! Ey!
Bra bumpat av en snart fyra år gammal tråd. De där ”enkla mest basic-tygarmbanden” måste vara viktiga för dig...?Finns det någon svensk återförsäljare eller lknande av armband som ovan? Tänker mest de enkla mest basic-tygarmbanden.
Bra bumpat av en snart fyra år gammal tråd. De där ”enkla mest basic-tygarmbanden” måste vara viktiga för dig...?
Snart 20 inlägg, kämpa!haha kändes onödigt att starta en ny tråd. Har letat men hittar inga vettiga sidor tyvärr![]()
Kämpa på! Vad ska säljas?Bara klockan
Gissar friskt på en seikoKämpa på! Vad ska säljas?![]()
Gissar friskt på en seiko
Vacker läckerbit du har på armen där på din profilbildHar också letat lite faktiskt, något som inte riskerar att repa/skada klockan men alltid är det nån månsten, metallspänne eller nåt annat som gör att det går bort och nu har jag nog vant mig vid watch only även om man ser nån snygg bild emellanåt med klocka + armband.