Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jlc ultra thin moon
Den hade inte jag vågat ha som badklocka![]()
DU bryr dig om ngn! Har funderat så hårt på om du vet vad jag köpt.. Vet du på riktigt? Messa mig, måste få det ur systemet!Asså, vem bryr sig egentligen?![]()
Bla bla bla blaDU bryr dig om ngn! Har funderat så hårt på om du vet vad jag köpt.. Vet du på riktigt? Messa mig, måste få det ur systemet!
Kaxig pojk, hängt med Spencer idag eller?Bla bla bla bla
Exakt. Ricrob I'm your father.
Problemet är att mitt senaste köp är på Nymans sedan 6 veckor och passar garanterat inte RicRobSå Leben, vad var ditt senaste köp? Bör ju ge en viss vägledning...
Problemet är att mitt senaste köp är på Nymans sedan 6 veckor och passar garanterat inte RicRob![]()
Korrekt!!!!!Lady Dj?![]()
Nej, det är helt korrekt.. Jag har ju övervägande testosteron där du har östrogen!Problemet är att mitt senaste köp är på Nymans sedan 6 veckor och passar garanterat inte RicRob![]()
Konstigt, din fru sa precis tvärtom?Nej, det är helt korrekt.. Jag har ju övervägande testosteron där du har östrogen!![]()
Keeper? MUHAHAHAHAHAHAHAEn keeper månne? Spänningen är olidlig
Nää, hans gamla är ju här!!SMP 300!
Dags att styra upp en skitlista märker jag..Du sa ju att Bratte var på G. Sen svamlade du om ngt om keeper och Monaco så helt ärligt lyssnade jag inte riktigt vilken modell av 48mm väl avvägd horoligisk klassiker du köpt från Thailand.