Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar starkt på,att ge mig själv en pie pan Constellation i julklapp![]()
Sjukt trevliga lurar, letar just nu efter ett par on ear hörlurar och har läst om just dessa!
Det var väldigt tråkigt att läsa. Jag önskar dig och din familj ett bättre 2014 med mycket hälsa, kraft och mod.Det enda jag önskar mig är att min familj och mina närmaste ska få vara friska och slippa en massa skit nästa år.
Sen jag fyllde 40 i Januari har höjdpunkterna varit få.
Trodde vi redan pratat färdigt om det där, GULD!Funderar fortfarande vad jag ska ge mig själv...
1680 + 1675...?Jag inväntar "Dagens dubbel" som lite lätt försenad julklapp.
Två stycken liknande dinkor som är helt väsensskilda.
Samma tillverkare, samma diameter, samma tavelfärg, båda vintage. Och helt olika.![]()
Close. Rätt tillverkare.1680 + 1675...?
Kör "The Economist" rakt av till mig själv. Tror att jag närmar mig 25 år straight. Ja, jag är en gammal gubbe. Och nationalekonom som grädde på moset. Finns ingen räddning.
Men för att bli lite "on topic" så har jag önskat mig "Armband Uhren" och "Watchtime" från mina grabbar. Kommer nog att få.
Merry Christmas!
Garfield