• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har/ska ni få av er själva i julklapp?

Marhoi

Friends of KS
Tomten kom tidigt i år!

Lånad bild från säljaren:
jHHCIt1.jpg
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Ser tyvärr inte ut att bli något klockrelaterat till mig själv i jul...

Men har blivit lite fiskegrejer som jag räknar som julklappar.
Dålig bild men tagen direkt efter inköpen, VC Pike. Oh yes! :hungry:
b79a15ba587311e38ccb1274fdecaae3_6.jpg


Nu arbetar jag bara mot mig själv för att inte köpa på mig Gäddflugfiske-grejer efter att fiskekompanjonen snöat in sig på de... Kanske blir en julklapp till?! :angel:
 

DrDre

Patek
Brukar köpa en prenumeration på Intelligent Life varje år i julklapp till mig själv. Ett "life style" magasin som The Economist ger ut 6 ggr per år. Väldigt hög kvalitet på allt material.

 

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag kommer få en Certina ds-3 1000m reissue .
Håller precis på att beställa en svart rocka till den från cheepo63
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Brukar köpa en prenumeration på Intelligent Life varje år i julklapp till mig själv. Ett "life style" magasin som The Economist ger ut 6 ggr per år. Väldigt hög kvalitet på allt material.


Kör "The Economist" rakt av till mig själv. Tror att jag närmar mig 25 år straight. Ja, jag är en gammal gubbe. Och nationalekonom som grädde på moset. Finns ingen räddning.

Men för att bli lite "on topic" så har jag önskat mig "Armband Uhren" och "Watchtime" från mina grabbar. Kommer nog att få.

Merry Christmas!
Garfield
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jag inväntar "Dagens dubbel" som lite lätt försenad julklapp.
Två stycken liknande dinkor som är helt väsensskilda.
Samma tillverkare, samma diameter, samma tavelfärg, båda vintage. Och helt olika. :)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Divers, En AP diver och en Citizen Aqualand som jag köpte för ett par veckor sedan men som blev skickad till min kompis här i Sverige, blir att hämta upp den i veckan, blir att flyga hem med stor och lillebror dykarna till Nederländerna, skall dock ej förta Aqualandens syfte, minst lika glad över den även efter AP köpet, värde/pris/pengar är inte allt...! Sen kan man ju alltid diskutera det faktum att Aqualanden förmodligen är en bättre dykare sett till dykar funktionen.

God jul!
 

leicaphile

Panerai
Kör "The Economist" rakt av till mig själv. Tror att jag närmar mig 25 år straight. Ja, jag är en gammal gubbe. Och nationalekonom som grädde på moset. Finns ingen räddning.

Men för att bli lite "on topic" så har jag önskat mig "Armband Uhren" och "Watchtime" från mina grabbar. Kommer nog att få.

Merry Christmas!
Garfield

The Economist, The New Yorker, Financial Times och Cook's Illustrated, vad mer behöver man? :)

Julklapp till mig själv blev en 27" iMac, var dags att uppgradera och de är underbara för bildbehandling....
 
Topp