• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad i He......!!

Målarn

The Steak
Tack Alla :D !!

camo00 njaa, vart mer irriterad haha.. men som sagt så serienumret fanns på insidan av klockan och sonen (David Bui) hittade den när han själv tog en titt på klockan :)
 

Målarn

The Steak
Charles_ skrev:
Målarn skrev:
Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:
Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV! :D :D :D

Jag håller på letar nu :cool: joo jag vet haha ;) !! Hur gåre för dig då?? Inget nytt än??

JakobZ skrev:
Så ja Målarn! Kul att höra, nu vill jag se den nya klockan bara! :mrgreen:

Yes :mrgreen: !!! Joo jag vill också se den haha, håller på funderar vad är värt... 07 för 125-135lax eller spara lite till för en helt ny 2012 med plast kvar för ca 155lax.. Tror det andra valet vah?
 

Charles_

Rolex
Målarn skrev:
Charles_ skrev:
Målarn skrev:
Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:
Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV! :D :D :D

Jag håller på letar nu :cool: joo jag vet haha ;) !! Hur gåre för dig då?? Inget nytt än??
Jag får bara hem massa krimskrams... Inget spännande! :lol:

Skickar ett mail till dig strax!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Målarn skrev:
Charles_ skrev:
Målarn skrev:
Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:
Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV! :D :D :D

Jag håller på letar nu :cool: joo jag vet haha ;) !! Hur gåre för dig då?? Inget nytt än??

JakobZ skrev:
Så ja Målarn! Kul att höra, nu vill jag se den nya klockan bara! :mrgreen:

Yes :mrgreen: !!! Joo jag vill också se den haha, håller på funderar vad är värt... 07 för 125-135lax eller spara lite till för en helt ny 2012 med plast kvar för ca 155lax.. Tror det andra valet vah?

Utan att veta din ekonomiska sits, mer än att den är god ( :mrgreen: ) så låter ju andra alternativet bättre. Det rör sig ju ändå om en stor summa pengar och vinsten med begagnat är ju i klockans värde inte jättestor. I vilket fall skönt allt löste sig även fast jag personligen skulle bli lite sur att få det där mejlet och det bara visar sig sen att fadern inte tittat på rätt ställe. Nervös vänta helt i onödan, men vad gör väl det nu :)
 

Målarn

The Steak
Charles_ är det nått speciellt du är ute efter eller ;) ?? Och Tack för mailet :cool:

Jockinho hahah jaa du, helt okej är den tills jag köpt klockan :mrgreen: !! Tror jag lägger till lite extra och får en Ny istället, kul att bli första och Kanske sista ägaren till GMTn :D ?!
Ja det vart jävla skönt att det löste sig fort, jag är glad att jag fick den såld för mer än vad jag ville ha för den i Sverige :mrgreen:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tycker också det låter värt med att lägga ca 20-30 till för att få en ny! Men som sagt, själv har jag inte ens 20-30 att lägga på en klocka i dagsläget så du får ju känna efter själv! :mrgreen:
 
Topp