Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV!Målarn skrev:Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:
Charles_ skrev:Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV!Målarn skrev:Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:![]()
![]()
![]()
JakobZ skrev:Så ja Målarn! Kul att höra, nu vill jag se den nya klockan bara! :mrgreen:
Målarn skrev:Charles_ skrev:Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV!Målarn skrev:Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:![]()
![]()
![]()
Målarn skrev:Charles_ skrev:Härligt att höra! Ser fram emot att se lite nytt guld från din sida snart... Du vet vad jag tycker om 116718LV!Målarn skrev:Allt Fixat!! Pengar på väg till mig :mrgreen: :mrgreen:![]()
![]()
![]()
Jag håller på letar nujoo jag vet haha
!! Hur gåre för dig då?? Inget nytt än??
JakobZ skrev:Så ja Målarn! Kul att höra, nu vill jag se den nya klockan bara! :mrgreen:
Yes :mrgreen: !!! Joo jag vill också se den haha, håller på funderar vad är värt... 07 för 125-135lax eller spara lite till för en helt ny 2012 med plast kvar för ca 155lax.. Tror det andra valet vah?
Wii skrev:hur har det gått? ny info?
Fryken skrev:Wii skrev:hur har det gått? ny info?
Det är löst. Spana igenom tråden.
Wii skrev:Fryken skrev:Wii skrev:hur har det gått? ny info?
Det är löst. Spana igenom tråden.
Lyckades missa hela sida 2![]()