Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle behöva lite hjälp med att försöka klargöra en sak..
Upptäckte dessa märken på boetten när jag plockade av länken på min speedy. Vad kan det vara och framför allt hur blir jag av med dem? Kan det vara nå form av lim rester?
![]()
Hjälp uppskattas av er kunnig![]()
Precis det jag trodde till en början, men det känns inte som det är "inristade" märken dock.Ser ut som spår av länken.
Kanske någon reaktion mellan metallerna?Precis det jag trodde till en början, men det känns inte som det är "inristade" märken dock.
Fett OT: Jag kan inte påstå att jag avundas ditt jobb, måste vara något av det otacksammade kneg som finns.Jag skulle behöva lite hjälp med att försöka klargöra en sak..
Upptäckte dessa märken på boetten när jag plockade av länken på min speedy. Vad kan det vara och framför allt hur blir jag av med dem? Kan det vara nå form av lim rester?
![]()
Hjälp uppskattas av er kunnig![]()
Mycket möjligt, testade med att gnugga en tops med nagellacksborttagning och jag kanske inbillar mig men jag tyckte att lite lite lite grann på ena kanten kanske försvann...Kanske någon reaktion mellan metallerna?
Ja det är en intressant tanke, jag ska kolla med AD när jag har vägarna förbi.Tråkigt, går det månne att lämna in för "delpolering"?