The_Escapement🦜
Silver
Ja, den vart ju diskret i det sällskapet av krigsherrar.Nä fan. Vanliga YM i guld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den vart ju diskret i det sällskapet av krigsherrar.Nä fan. Vanliga YM i guld.
Ja, den vart ju diskret i det sällskapet av krigsherrar.
Jag fattar visst att guld är dyrare än platina nuförtiden men ändå! Inte en enda alltså?
Beast of no nation![]()
Hörde jag diskret?
Och jag som trodde du var där med BrattenNä fan. Vanliga YM i guld.
Om The Lich King hade haft en klocka
Eller Mr FreezeOm The Lich King hade haft en klocka
Tänkte det också sekunden efter jag postadeEller Mr Freeze![]()
Man är väl stabil några öl in.Såg lite farligt med allt matat på armen sådär. Ett snubblande hade räckt för ett missöde.![]()
![]()
Skönt när händerna slutar skaka efter två starkMan är väl stabil några öl in.
Grym!!!![]()
Hörde jag diskret?
Kan inte bidra men grym idé!Har varit med sedan den gula TTT tiden och varit på någon gtg. De flesta är ju ren lem- mätning men visst finns det undantag.
Klockor är ju en statussymbol så det är väl ganska naturligt att det blir så och det är helt okej för mig. Skulle däremot gärna se en vintage-gtg. Går det att samla ihop en ”dirty dozen” på forumet och föreviga på samma bild?
Inte min, men extremt grym klocka. Full retard osv.Grym!!!
Fick vi något svar på ovan ställda frågor?Klockor för miljoner men ful-öl direkt ur burken? Varför har personen på bild nummer två bara kalsonger på sig förresten, har festen redan hunnit så långt? Så många frågor! Ser ut som ett bra galej i alla fall.
![]()
Innan pandemin kördes en mindre Vintage GTG två gånger per år i huvudstaden. Hoppas den kommer igång igen i höst.Har varit med sedan den gula TTT tiden och varit på någon gtg. De flesta är ju ren lem- mätning men visst finns det undantag.
Klockor är ju en statussymbol så det är väl ganska naturligt att det blir så och det är helt okej för mig. Skulle däremot gärna se en vintage-gtg. Går det att samla ihop en ”dirty dozen” på forumet och föreviga på samma bild?
De som jag har varit på har definitivt inte varit någon mätar-tävling. Jag upplever det generellt att den stora majoriteten klocknördar uppskattar en läcker vintage-Tissot lika väl som en vräkig guld-Rolle.Har varit med sedan den gula TTT tiden och varit på någon gtg. De flesta är ju ren lem- mätning men visst finns det undantag.
Man väljer ju vilka man går på GTG med så jag ser inte problemet.De som jag har varit på har definitivt inte varit någon mätar-tävling. Jag upplever det generellt att den stora majoriteten klocknördar uppskattar en läcker vintage-Tissot lika väl som en vräkig guld-Rolle.
Sen är det ju alltid kul och uppskattat att se bilder från sådana här "super-GTGer"![]()
Jag tror jag skulle kunna vara OWG med den klockan (nästan) jag hade behövt någonting på länk eller gummi också som går att bruka vid tex träning eller liknande.Leopard-Daytonan alá Nicolas Cage är verkligen definitionen av när vulgo är som bäst!
Jo. Helt OWG med denna blir väl såklart svårt om man använder klockor vid träning/krävande fritidsaktiviteter osv.Jag tror jag skulle kunna vara OWG med den klockan (nästan) jag hade behövt någonting på länk eller gummi också som går att bruka vid tex träning eller liknande.
Tex en stålsub eller motsvarande.