Sylosis - Teras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade lyckan att se han i Köpenhamn i våras. Bästa jag sett!Grym skiva, otroligt bra
![]()
Har du hört Russel County Line? Deras bästa i min bok!49 winchester - hays Kansas
Jajjemen super den också! Jag såg dem live på globen i söndags när dom var förband till Luke CombsHar du hört Russel County Line? Deras bästa i min bok!![]()
den är man riktigt avis på.. både att missa Luke och 49 Winchester. Sov även bort biljettsläppet till Tyler ChildersJajjemen super den också! Jag såg dem live på globen i söndags när dom var förband till Luke Combs![]()
Cattle Decaptation!Var tvungen att kolla min. Topp 4 är Nick Cave and the Bad Seeds, Marina, Cattle Decapitation och Imperiet.
I FEEL NO SHAME
Har spanat in det!De spelar i Sverige nu i vår![]()
Kul att se Raised fistMåste gått mycket Classic Swedish Pop i skymundan här hemma.
Metallica var på listan för första gången sedan Spotify uppfanns, helt tack vare spelningarna i somras.
Blivit rätt lite musik överlag.
![]()
Old shool.Kul att se Raised fistMaintain var välspelad hos mig när det begav sig
Rest in peace!