Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gåshudsvarning, särskilt sista 10min
Imponerande!! Instämmer angående Bernstein, samtidigt som jag uppskattade biopicen om honom.Bra där. Mahler är en misltolpe i musikhistorien.
Jag har ett flertal av BIS inspelningar. Om jag minns rätt så bestod en toppad mahlerorkester av 140 musiker. Ja du läste rätt. 140 musiker!
Bernstein var en självgod jävel, men såklart en världsdirigent av yppersta klass.
Imponerande!! Instämmer angående Bernstein, samtidigt som jag uppskattade biopicen om honom.
Ser fram emot i april när SR:s symfoniorkester spelar Mahlers uppståndelsesymfoni: https://www.berwaldhallen.se/konsert/mahlers-uppstandelsesymfoni/#tickets-section
Kraftuttryck vad bra hon är, och just det där albumet i synnerhet
Bra genre. Lyssnade mycket på det förut och hade en lista som däremot inte uppdaterats på ett par år. Fick en massa random följare och folk som skrev på Messenger om att bli tillagda. Kul litet community i genrenEtt tips till er som gillar metalcore är bandet If I were you som går på repeat i mina lurar dygnet runt just nu. Några riktigt sköna blegh om man är lagd åt det hållet
Vilket jävla tips!!Bra genre. Lyssnade mycket på det förut och hade en lista som däremot inte uppdaterats på ett par år. Fick en massa random följare och folk som skrev på Messenger om att bli tillagda. Kul litet community i genren