Mesta dels denna annars SMP:c
![]()
Den där är magisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mesta dels denna annars SMP:c
![]()
Swatch är coolt. Jag köpte en alla hjärtans dag-Swatch till frugan.Lägger inlägget här, men skulle lika gärna kunnat posta i "hissa" tråden.
Jag var inne med frun igår på @ERIKSON URHANDEL och köpte lite sommarplast från Swatch. Supertrevligt bemötande av herr och fru klockhandlare!
![]()
är detta 35mm?Alltid helt rätt med med DJ eller AT!
För de av er som har en fru som accepterar att ha en Rolex skulle jag vilja slå ett slag för nedanstående, det är nästan att jag vill ha en själv!
![]()
Dags för ett korrigerande samtalNär hon inte rattar dem förvaras de så här:
![]()
Nytagen bild!![]()
Jag tror kvinnan på bilden har den lilla YM, som väl är runt 30 mm.är detta 35mm?
När hon inte rattar dem förvaras de så här:
![]()
Nytagen bild!![]()
OK, beroende på hur stor utgift det är för dig så kanske du bör kolla det med henne. Vissa vill inte ha Rolex av en mängd av orsaker.Hon har en Certina automatare som jag köpte när hon fyllde 35. Nästa år blir hon 40 - då blir det en Rolle åt henne hade jag tänkt!
Tack för tipset. Visst är det en rejäl utgift! Jag har funderat över detta men inte bestämt hur jag ska göra. Jag tänker försöka ta henne med ut på stan nån gång framöver och låta henne prova runt lite, utan att hon ska misstänka nåt tänkte jag. Alltså att det egentligen är jag som kollar klockor men att hon för skojs skull kan prova några olika hon också. Vi får se hur det går...OK, beroende på hur stor utgift det är för dig så kanske du bör kolla det med henne. Vissa vill inte ha Rolex av en mängd av orsaker.
Omega är ett märke som flyger lite mer under radarn även om det inte är så mycket billigare, Omega har också ett bra utbud av kvartsklockor som många kvinnor uppskattar och föredrar. Notera att många märken, tex PP, fortfarande säljer kvartsklockor, men bara i dammodeller.Tack för tipset. Visst är det en rejäl utgift! Jag har funderat över detta men inte bestämt hur jag ska göra. Jag tänker försöka ta henne med ut på stan nån gång framöver och låta henne prova runt lite, utan att hon ska misstänka nåt tänkte jag. Alltså att det egentligen är jag som kollar klockor men att hon för skojs skull kan prova några olika hon också. Vi får se hur det går...
Bra val, min fru slet ut en 39mm A-TQ som jag gav henne. Riktigt snygg klocka på kvinnor och män.Frun har fram till nu aldrig förstått vad det är för fel på hennes Marc Jacobs-klockor. Men precis nyligen började hon prata om att "det vore kanske kul med en bra klocka" och givetvis högg jag direkt. Dock vill hon aldrig använda min Rolex utan vill hellre ha något "mer anonymt" och då hon jobbar som familjebehandlare kan man förstå hur hon tänker. Quartz är också att föredra då hon ibland kör klocklöst. Hon fyller snart 35 och när en forummedlem lade ut den här slog jag till. Dock är den stora dagen inte förrän i september så den får vila lite innan det är dags...
![]()