• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad säger panelen om denna dubbel signerade Iwc tavla ?

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
behöver lite hjälp, har snokat omkring på nätet men inte hittat någon liknande Iwc tavla. Är den ok tror ni , eller redial / hemma pul?

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Ska jag köpa eller låta bli , vill ju inte ha något med en påhittad tavla ;)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nej...
Men jag säger Köp! Ju fler klockor du bunkrar desto större chans att du börjar sälja av lite;)

Haha faktiskt mycket troligt :)
Det roliga är om jag redan köpt denna klocka, hade det regnat in kommentarer på att de är redial / fake , konstig tavla etc
Men nu när man behöver hjälp vågar ingen yttra sig ;) , jag ska köpa den sen ska jag göra " will it blend " testet hehe
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Grattis! Om det hade vart redail skulle den nog sett nyare ut. Snirkeltexten är fan inte lätt att få till så bra som på den där tavlan. Signaturerna i lock och på brygga ser ju åxå bra ut.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Om det hade vart redail skulle den nog sett nyare ut. Snirkeltexten är fan inte lätt att få till så bra som på den där tavlan. Signaturerna i lock och på brygga ser ju åxå bra ut.

Precis , men vintage är som sagt lurigt !
Men jag får göra som vanligt. Köpa klockfan och sälja den 80% dyrare , det är så man gör för att lätt kunna köpa ännu roligare objekt :)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte bara på vad du begär av forumet. Alla vill väl hjälpa till om det är för personligt bruk men om den bara ska dealas är det inte lika intressant.

Aha du tänker så , jo jag vet att alla är duktiga och villiga att hjälpa till här på KS. Därför skapade jag denna posten.
Men jag är osäker på just denna tavla, så därför vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag kanske inte köper klockan alls.
Tanken va att få lite mer kött på benen ang klockan, som i sin tur kan bli en avgörande faktor till hur jag ska göra.
Gillar verkligen den tavlan och är det inget konstigt med den och den är korrekt, kommer jag ifall jag köper klockan behålla den !
 
Topp