https://klocksnack.se/threads/ot-vad-sportar-ni-för-cykel.10991/ , någon?
OnT; Merlin och en gammal DeRosa, båda Recordkittade med 10- resp 9-delat.
Klassisk handbyggd titanmerlin eller nya Merlin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/ot-vad-sportar-ni-för-cykel.10991/ , någon?
OnT; Merlin och en gammal DeRosa, båda Recordkittade med 10- resp 9-delat.
Klassisk handbyggd titanmerlin eller nya Merlin?
Det var tanken med BS. En kugg bak parat med två kedjehjul fram. En jätteväxel och en bail-out gear. Kör en Paul Singleator på den nu trots att den bara har gått som SS.
Gammal. Har en lvg och en mtb.
Är den snabb?
Är den snabb?
Den här 2015-hojen dök precis upp på jobbet. Ska man hugga den direkt?
Hugg!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Så häftiga cyklar ni har..............är inte det en rätt dyr hobby också ? Vad kostar en riktig fin cykel ?
Minns killarna i klassen när jag ser en sådan cykel. De klämde fast en klädnypa med spelkort på ekrarna så det skulle smattra lite när de cykelstajlade framför oss tjejer.
Jag försökte med samma sak när jag gick i högstadiet (5-6 år sedan) och då kan jag lova dig att det inte var coolt för 5 öre! HahaMinns killarna i klassen när jag ser en sådan cykel. De klämde fast en klädnypa med spelkort på ekrarna så det skulle smattra lite när de cykelstajlade framför oss tjejer.
Betalar du över 80' så betalar du överpris idag. Du får mest för pengarna i prisspannet 20-40'Så häftiga cyklar ni har..............är inte det en rätt dyr hobby också ? Vad kostar en riktig fin cykel ?