• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om denna handlare?

Tommytvigg

Cartier
Någon som har erfarenhet av D. & E. Luxury Watches från italien?www.deluxurywatches.com
Allt på Facebook är skrivet på kort tid.
Svårt att få fram någon info om denna handlare. Trusted seller från 2015 vilket inte säger så mycket.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Allt ser ju seriöst ut men hittar inga referenser från någon som handlat där. Har han något du vill köpa hade jag tagit en weekend till Napoli och gjort affär på plats. Som @JohnDoe säger är det väldigt riskfyllt att skicka iväg pengar till en okänd handlare.
 

tektuk

Breitling
Goafton, jag är helt ny här på KS men är hur som helst precis i färd med att avsluta ett köp med D&E. Rapporterar mer när klockan är hemma. So far so good...
 

Strutsan

Breitling
Timepiece Bank, Belgien
Snabba och bra svar på de många frågor jag hade.
Köpte via Chrono24 och trusted checkout. Beställde klockan måndag 10:00 och 24 timmar senare satt den på min arm in Stockholm.

Mycket väl godkänt på allt
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Topp