• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om denna Omega?

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Skulle tippa på att den är äkta? priset har jag dock ingen aning om förutom att 220k är väldigt mycket pengar. :)

Säljaren har skapat en video också.
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Skulle tippa på att den är äkta? priset har jag dock ingen aning om förutom att 220k är väldigt mycket pengar. :)

Säljaren har skapat en video ]

Även om den antagligen är ok så sänker den säljaren proveniensen duktigt; " plexiglasunderlägg" ..." Se hur det tickar! " tvåhundratjugotusen för att ta över en klocka av en idiot med manér....ha ha ha :D
 

rogart-63

Patek
Jag är tveksam. Varför säljer han den på Tradera? Han har sytt rätt över bandet med vanlig sytråd :p
Finns det nåt omega verk som heter cal 714 .Hittar inget? Rättar mig själv då det står 715 längre ner .Det finns däremot .
 
Senast ändrad:

oggemon

Omega
Utgår vi från att den är äkta, så förstår inte jag hur man inte kan göra en proffsigare video än den där. Detsamma gäller bilderna. Man har ju inte fått se en enda krispig kvalitetsbild på klockan än. Dessutom säger han att det står 715 på baksidan vilket är "symbolen för guld". Det är 750 som är en internationell symbol för 18K.
Varför inte vända sig till en auktionsfirma?
 
Topp