Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så jag tänker, den skulle verkligen kunna tas för en gammal vintage och särskilt eftersom dom inte biffat upp storleken...
Antar att det var så dom såg ut då...
Räknar kallt med en generaldiss från Aurum NiklasArvid och dom andra vintageboysen
Ungefär lika lökigt som om det vore typ Steinhart som gjort den. Kanske billigare och lättare att köpa än originalet, men inte heller lika bra "känsla".
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Hur tänker du egentligen???? enligt dig så är det alltså samma för alla nya Tudor re-editions och du likställer dom som lika roliga om Steinhart gjort dom eller?
Lite info om Tissot som du verkar behöva...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tissot
Tissot är en välrenommerad klocktillverkare som grundades år 1853 i staden Le Locle i Schweiz av Charles-Felicien Tissot och hans son Charles-Emile Tissot
Och likställa deras re-editions av sina egna klockor med Steinhart är ju bara idiotiskt...
....blir det lökigt att ha en klocka som är en heritage modell och ser så lik ut som en äldre modell likt som här Tissoten? Personligen tycker jag den är otroligt snygg och 37mm och i mina ögon så ser den verkligen gammal ut...
]
Gillar den skarpt. Tycker att Tissot gör en del riktigt snygga klockor, tyvärr använder de Valjoux 77xx. Hade den där haft en Lemania 1873 hade jag nog köpt ett ex.
Vad är felet med Valjoux 77xx tycker du?