• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vafaan!

Josef B

Bestraffaren
Jag promenerar alltid till jobbet och vid Västerbroplan så tänkte jag att tur att man inte glömt mobilen som jag gjort två gånger den här veckan. Men sedan insåg jag atr det kändes väldigt lätt på vänsterarmen. Jag hade glömt klockan hemma!! Aldrig någonsin har jag gjort det. Ja det straffar sig att inye sova med klocka!

Ångest!

20130531_084905_zps1e07f9ae.jpg


I skrivandets stund står jag på Lilla Västerbron

20130531_085622_zps7f33e088.jpg
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Fyfan, fredag och allt. Någon form av reprimand torde vara på sin plats.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jag promenerar alltid till jobbet och vid Västerbroplan så tänkte jag att tur att man inte glömt mobilen som jag gjort två gånger den här veckan. Men sedan insåg jag atr det kändes väldigt lätt på vänsterarmen. Jag hade glömt klockan hemma!! Aldrig någonsin har jag gjort det. Ja det straffar sig att inye sova med klocka!
Ångest!
Vänta bara tills du inser att du inte haft en klocka på armen sedan efterkröket på Dovas igår kväll. Då kommer den riktiga ångesten. ;)
 
Otäckt, det där.
Har själv råkat ut för det 1 gång. Hela dagen förstörd!
Just nu ligger en Certina Blue Ribbon som reservare på jobbet.
Den här är det.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Enda gången klockan åker av är vid klockbyte, bandbyte eller om någon annan ska pilla på den.
På så sätt eliminerar man risken att gå hemifrån utan! ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gjorde det men fallet dämpades av nån jävla skitunge som hade fräckheten att gympa på allmän park! Skitungen bröt benet och har mage att börja böla, trots att det var han som stoppade mitt hopp.
Ja lite bitter är man när man inte har klocka på sig :D

Det är för jävligt. Man hatar ju när det händer.
 
Topp