• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Valborgsklockan

LRG__DSC3955-01-01.jpeg

15882572037783301493654053265770.jpg
En moddad Sandoz sub med mklI tavla från när mr Yao fortfarande sålde delar. En favorit i samlingen. Nytt glas och blekt inlägg som jag tycker blev över förväntan.

Nyss hemkommen från jobbet och tar en pinne för att fira långhelg. Tänkte först byta om till GS men den här får hänga kvar då jag fortfarande inte blir klok på om den är flipp eller keep, hiss eller diss... Trevlig Valborg i stugorna. Uppvuxen i Uppsala så jag minns vad som var på agendan. Pust...
08.00 Grötfrukust med alkoholhaltiga tillbehör
10.00 Forsränning med ännu mer tillbehör
12.00 Sill-lunch med ännu mer tillbehör
15.00 Mösspåtagningen nedanför Carolina Rediviva, vals utanför Norrlands... och efter detta var tillbehören i massor
Efter detta oklart vad som hände men efter någon nation skulle man vakna i stadsparken och dimmigt kolla in de som förberedde att vara mot allt första maj
I år en helt annan Valborg och mest beroende på annan ålder och nuvarande pandemi
Allt gott KS
1D37F576-91CB-4EDA-841C-E4CBC209CFB3.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp