• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Valet mellan 2st klockor, min första mekaniska. VILKEN ÄR BÄST!

Fast det gäller väl dyrare klockor. En klocka för 2000kr köper jag ny även om jag säkert skulle kunna få en begagnad för 500kr. Tänk om klockan suttit på armen när ägaren dött t.ex...
Självklart är det tråkigt att någon dör, men vem bryr sig så länge det inte är smittsamt och inte slog i klockan när de ramlade?

Börjar Seikofemmorna vara så dyra att du inte kan fixa båda för under tvåtusingen?
Håller med dig om att 18mm bandbredd upplevs lite klent, och därför skulle jag satsa på den svarta! Om du inte verkligen vill kunna bära den med NATO (och egentligen vill vi ju alla det!:D) (Svårt att se på din bild, men är det inte en vanlig länk som du kan ersätta med vad du vill?). Som sagts tidigare i tråden tror jag inte att du ska vara orolig för att det svarta nöts bort, iom att det bara ger en skönare utseende.:cool:

Börjar Seikofemmorna vara så dyra att du inte kan fixa båda för under tvåtusingen?
Håller med dig om att 18mm bandbredd upplevs lite klent, och därför skulle jag satsa på den svarta! Om du inte verkligen vill kunna bära den med NATO (och egentligen vill vi ju alla det!:D). Som sagts tidigare i tråden tror jag inte att du ska vara orolig för att det svarta nöts bort, iom att det bara ger en skönare utseende.:cool:
Integrerad länk på den tror jag, nato är inte helt enkelt. :)

Edit: Missförstod ditt inlägg, ser nu att du syftar på att det inte går. :)

Tillbaka
Topp