• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Valet mellan YM37 OP36

Står mellan ett val av klockor, jag har i dagsläget en Cartier tank som används till vardags. Har nyligen fyllt 25 och vill utöka med något nytt, har vanligtvis en ganska dressad stil men vill ha något som också passar till stranden. Vad tycker ni är det rätta valet OP 100th ann eller yachtmaster 37 i stål platina?
IMG_0710.jpeg

Bilagor

• IMG_0712.png
    IMG_0712.png
    449.3 KB · Visningar: 10
  • IMG_0711.jpeg
    IMG_0711.jpeg
    187 KB · Visningar: 7
Röstar också på YM.
Personligen anser jag OP vara en av de tråkigaste klockor Rolex bonkar ihop. Bättre än missfostret LandDweller är den iofs....

EDIT
Däremot hade jag ju kikat efter YM lätt beggad och sparat en rejäl sudd slantar,om det nu inte är otroligt viktigt för dig att köpa nytt hos ÅF och du är villig betala bra för det nöjet

Gillar definitivt YM, är orolig att jag ångrar mitt val när jag fyller 50 att jag valde 37mm. Tycker den sitter perfekt i dagsläget men den andra känns som ett mer tryggt och tidlöst val.

Gillar definitivt YM, är orolig att jag ångrar mitt val när jag fyller 50 att jag valde 37mm. Tycker den sitter perfekt i dagsläget men den andra känns som ett mer tryggt och tidlöst val.
När du fyller 50 har du garanterat annat att oroa dig för än vad du köpte för meningslösa pryttlar för 25år sedan.......

Du lär ju få igen varenda spänn du betalade idag,oaktat inflation, år 2051 om det är vad som känns skrämmande.

Tillbaka
Topp