Stingmeister
Basic
Hejsan, insett att jag faktiskt skulle behöva ha en sk "valet tray" att lägga klockan, nycklarna etc på när jag kommer hem. Har sett dem i läder från Omega en gång i tiden men hittar ingen när jag googlar. Några tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man inte kan lägga sin Rolex på ett vanligt bord, kan man då lägga sitt Rolex "fat" på ett icke-Rolex bord? Och kan man ha sitt Rolex bord i en icke-Rolex bostad? Var tar det slut? Här någonstans?:Rolex har både för små och stora behov...
![]()
Nu är du bara avundsjuk...Om man inte kan lägga sin Rolex på ett vanligt bord, kan man då lägga sitt Rolex "fat" på ett icke-Rolex bord? Och kan man ha sitt Rolex bord i en icke-Rolex bostad? Var tar det slut? Här någonstans?:
![]()
"Für das realisieren eines Besichtigungstermins, ist ein Kapitalnachweis ihrerseits unverzichtbar."
Eller som vi säger på svenska, däcksparkare undanbedes.
http://525.hci-is24.ch/public/hci/details?s=3&t=2&l=4147&r=40&pf=5m&p=4269170&se=16&ci=13&ct=19&callerurl=http://www.nzzdomizil.ch/suchen/&frameid=frame-e3827652-1320-4fa0-295c-0fc08eab280c&wl=525
Jo, det vet jag men kanske vill ha något med lite mer "kvalité" och då gärna typ Omega eller liknande. De jag såg på bukten var några a riktigt färgglada saker, ett gäng som såg ut som billigt kinaskit och några som kostade skjortan, såg bra ut men som var lite overkill för mig då de har typ fem fack och kaffekokare.
Haha, tyckte inte du var dryg. Hur skulle du veta att jag redan gråtit blod över att det är svårt att hitta någon trevlig variant.Ah, ja det var inte menat som en dryg kommentar, det finns även omega-varianter där. Dock rätt dyra.
Lycka till med jakten, och posta gärna vad du hittar![]()
Tack, ska kolla runt lite. Märket i sig är inte så viktigt, är mer att jag vill att det ska vara lite mer kvalité än ebuktens och inte jätte dyra.Kolla med läder-snidarna i hemslöjdsavdelningen.
Vet att @Fredrik (Swe) har gjort några.
Vill ju inte slitande urverket...Lägga av klockan när man kommer hem?
Förklara? Detta är något nytt för mig.![]()
Finns den i flera storlekar?Köpte denna på Amazon. Typ 280:- om jag minns rätt.
Tycker om den. Känns helt okej kvalitetsmässigt även om insidan kunde vara mindre "papprig" i känslan.
![]()
Bor? Det är ju till salu! Men låt oss anta att du bor där nu. Med tanke på att det var det dyraste objektet i hela Züri, så skall du alltså byta ner dig? Eller?Nu är du bara avundsjuk...
hur fick du reda på var jag bor?![]()
En sådan har jag i svart, snodde den av frugan.
Där har vi den, case closed!
Hjäper dig på traven....https://klocksnack.se/threads/omega-klockfat-av-skinn-underlägg.63954/Hejsan, insett att jag faktiskt skulle behöva ha en sk "valet tray" att lägga klockan, nycklarna etc på när jag kommer hem. Har sett dem i läder från Omega en gång i tiden men hittar ingen när jag googlar. Några tips?