• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vaniljglass

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Köpt en klocka av vaniljglass! Bra kommunikation, snabb leverans och paketet var väl paketerat! Mycket nöjd med klockan och säljaren! Rekommenderas varmt!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en av forumets finaste? rödsub av denna herre, mycket trevlig, snabb på att svara och på alla sätt och vis en goodguy! Gör gärna affärer med glassen igen!

Glassigt!
 

Kadambo

Omega
Bought a Rolex 16613 from Vaniljglass. It was a smooth deal and the watch was absolutely as he described, great condition.
This deal included international money transfer and shipping, still everything went fine.
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Köpt en DD av vaniljglass f2f och det var hur smidigt som helst! Good guy!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Handlat 1675 av vaniljglass snabb, rak och ärlig kommunikation sant ärlighet kring eventuella brister och problem med klockan.

Sånt uppskattas enormt mycket när man är i köptagen.

Funkade 100% för mig så i min bok en riktig goodguy. Jag skulle handla igen utan att tveka.
 
Precis köpt min första klocka på Klocksnack av vanlijglass.

Kanonservice och trots att jag hade kanske någon onödig fråga för mycket fick jag svar på det med. Kändes tryggt och väldigt pålitligt hela vägen för en nybörjare som jag.

Klockan uppfyller i min mening väl det beskrivna skicket, och packetering samt leverans helt klanderfritt.

Kan reka vaniljglass som uppenbart många andra.

Tack för en fin affär.

/gustav
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt! Välbeskrivet, välkommunicerat och alltigenom trevlig deal. Igen. :)
100%-ig säljare.
Tack!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Tradeade en IWC 3717 samt pengar mot vaniljglass DD 18038.

Inga konstigheter, trevlig att ha och göra med. Allt gick smidigt. Gör gärna deal igen i framtiden!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gjorde precis en bytesaffär med pengar emellan med Anton. Rak, snabb och kunnig kommunikation innan affär och en oerhört trevlig f2f affär med trevligt samtal! 110% goodguy, gör gärna affärer igen!

Stort tack för fin AP!
 

haZe

Omega
Köpte precis en klocka till Vaniljglass. Mycket god kommunikation, trevlig och tillmötesgående. Klockan skickades med värdebrev och allt gick väldigt smidigt.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Tog en tripp till Glassen i Göteborg (tror ni det regnade:rolleyes:).
Det blev ett Rolexbyte, en Swishöverföring och en god bjudlunch.
A är absolut en goodguy och dessutom väldigt trevlig!
 
Topp