Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist att vi inte delar uppfattning:Lägger bud, drar sig sedan ur med påhittade ursäkter. Slösar ens tid och låter andra ta smällen för sin impulsivitet.
Motbudet var förutsatt att jag tog mig till Göteborg, för att båda skulle slippa risken med Postmord.Trist att vi inte delar uppfattning:
Mitt ”bud (?)” på KS och första meddelande var:
Jag: Vad skulle du säga till cirka 64000 om allt ser bra ut?.
senare får jag motbud:
Du: Jag kan gå med på 66.000 utan länk eller 71.000 med länk, då kan jag ta mig ned till Göteborg.
Jag svarar: Jag försöker skaffa mig lite kött på benen och återkommer när jag fått foton på tavlan mer om hur tankarna går. Tack för smidighet hittills.
Och sedan senare svarar jag: Hej! Jag har beslutat mig för att inte slå till på denna Tudor; insert och kronan gör mig tveksam.
Men stort tack iallafall!
Sammanfattningsvis:
- Nämnde ”om allt ser bra ut” när jag skrev 64’.
- Fick senare motbud vilket gör mitt bud icke-relevant oavsett.
- Gjorde research under kvällen när jag fick fler skarpa bilder på klockan från alla vinklar och JAG hade tveksamheter kring insert och krona därav backade jag, vilket inte respekterades.