• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vantheman

Sålde en Longines Heritage 1945 till Vantheman. Snabb betalning och trevlig dialog. Jag gör gärna affär med honom igen:)!

Sålt till mister @Vantheman på distans. Trevlig och seriös klocksnackare, och inga som helst konstigheter. 👍🏼

Solklar goodguy som har mina varmaste rekommendationer 😎

Köpt en klocka av Vantheman på distans i 30.000 kr klassen. Betalade i förskott och klockan var som beskriven. Trevlig affär rakt igenom och inga som helst konstigheter. Rekommenderas.

Har köpt ot av Vantheman. Suverän köpupplevelse. Seriöst, trevligt, enkelt och snabbt. Handlar mer än gärna av Vantheman igen. Rekommenderas varmt!

Lägger bud, drar sig sedan ur med påhittade ursäkter. Slösar ens tid och låter andra ta smällen för sin impulsivitet.

Lägger bud, drar sig sedan ur med påhittade ursäkter. Slösar ens tid och låter andra ta smällen för sin impulsivitet.
Trist att vi inte delar uppfattning:

Mitt ”bud (?)” på KS och första meddelande var:
Jag: Vad skulle du säga till cirka 64000 om allt ser bra ut?.
senare får jag motbud:
Du:
Jag kan gå med på 66.000 utan länk eller 71.000 med länk, då kan jag ta mig ned till Göteborg.
Jag svarar: Jag försöker skaffa mig lite kött på benen och återkommer när jag fått foton på tavlan mer om hur tankarna går. Tack för smidighet hittills.

Och sedan senare svarar jag: Hej! Jag har beslutat mig för att inte slå till på denna Tudor; insert och kronan gör mig tveksam.
Men stort tack iallafall!

Sammanfattningsvis:
-
Nämnde ”om allt ser bra ut” när jag skrev 64’.
- Fick senare motbud vilket gör mitt bud icke-relevant oavsett.
- Gjorde research under kvällen när jag fick fler skarpa bilder på klockan från alla vinklar och JAG hade tveksamheter kring insert och krona därav backade jag, vilket inte respekterades.

Bilder:

Bilagor

• IMG_6706.jpeg
    IMG_6706.jpeg
    201.6 KB · Visningar: 3
  • IMG_6703.jpeg
    IMG_6703.jpeg
    162.1 KB · Visningar: 5
  • IMG_6704.jpeg
    IMG_6704.jpeg
    124.6 KB · Visningar: 6
  • IMG_6705.png
    IMG_6705.png
    114 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Trist att vi inte delar uppfattning:

Mitt ”bud (?)” på KS och första meddelande var:
Jag: Vad skulle du säga till cirka 64000 om allt ser bra ut?.
senare får jag motbud:
Du:
Jag kan gå med på 66.000 utan länk eller 71.000 med länk, då kan jag ta mig ned till Göteborg.
Jag svarar: Jag försöker skaffa mig lite kött på benen och återkommer när jag fått foton på tavlan mer om hur tankarna går. Tack för smidighet hittills.

Och sedan senare svarar jag: Hej! Jag har beslutat mig för att inte slå till på denna Tudor; insert och kronan gör mig tveksam.
Men stort tack iallafall!

Sammanfattningsvis:
-
Nämnde ”om allt ser bra ut” när jag skrev 64’.
- Fick senare motbud vilket gör mitt bud icke-relevant oavsett.
- Gjorde research under kvällen när jag fick fler skarpa bilder på klockan från alla vinklar och JAG hade tveksamheter kring insert och krona därav backade jag, vilket inte respekterades.
Motbudet var förutsatt att jag tog mig till Göteborg, för att båda skulle slippa risken med Postmord.

Du skriver att du inte kan något om vintage men samtidigt att insert och kronan är tveksamma? Det är faktum att det inte finns några tveksamheter med insert och krona, dålig ursäkt från dig för att slingra dig ur när du fått kalla fötter.

Fortsätter ingen diskussion här. Folk får bilda sin egen uppfattning.

Pga att du inte ville använda dig av PostNord, ja.
flaggar att jag inte har kött på benen på denna typ av klockor, gjorde research samma kväll och det var mina subjektiva tvivelaktiga åsikter om klockan.

Tillbaka
Topp