adolf fredrik kyrka? kammakargatan typ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:Liten Bump :lol:
Any Ideas??
![]()
NiklasArvid skrev:adolf fredrik kyrka? kammakargatan typ?
jnordb skrev:Münchenbryggeriet?
Kan det vara Norrlandsgatan som går där nere? Mood-gallerian?cab skrev:Vart är jag?
![]()
Charles_ skrev:Kan det vara Norrlandsgatan som går där nere? Mood-gallerian?cab skrev:Vart är jag?
![]()
ChicagoSnårtas skrev:Ok, min tur. Ingen klocka på armen, men väl i tornet. Var är jag?
Spot on! Din tur.80talisten skrev:ChicagoSnårtas skrev:Ok, min tur. Ingen klocka på armen, men väl i tornet. Var är jag?
Målarn skrev:Så vart jobbade jag idag då??
Ni får 2 bilder tagna från lägenheten
Framsidan
![]()
Och baksidan
![]()
davhei skrev:Målarn skrev:Så vart jobbade jag idag då??
Framsidan
![]()
Och baksidan
![]()
Kan det vara Döbelnsgatan 56?
Målarn skrev:davhei skrev:Målarn skrev:Så vart jobbade jag idag då??
Framsidan
![]()
Och baksidan
![]()
Hahah antar att det är ägaren till lägenheten som skriver nu :lol: för du visste ju EXAKT!!
davhei skrev:Målarn skrev:davhei skrev:Målarn skrev:Så vart jobbade jag idag då??
Framsidan
![]()
Och baksidan
![]()
Hahah antar att det är ägaren till lägenheten som skriver nu :lol: för du visste ju EXAKT!!
Hehe, närå. Bara lite google skillz![]()
Målarn skrev:Kom igen, speciellt ni Stockholmare !! Ni måste ju veta vart dem två bilderna är tagna?? :shock:
Slänger upp en Ny också(annan adress)
![]()
garfield skrev:OK, lite påskbump på denna tråd.
Camo00 skrev:garfield skrev:OK, lite påskbump på denna tråd.
I behov av sjöräddningen på en öde ö i Finlands skärgård med kapsejsad farkost och ont om mat??? :shock:
garfield skrev:OK, lite påskbump på denna tråd.
![]()