Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nordstan ligger väl närmast om man ser det så! Där finns kläder, elektronik, hobbex mmÄr i ett regnigt och kallt Göteborg, på Liseberg och är nu trötta på detta.. var finns närmsta bra shoppingcenter?!
Är inte nordstan det enda stora stället i Göteborg eller finns det något mer ?Nordstan ligger väl närmast om man ser det så! Där finns kläder, elektronik, hobbex mmriktigt god korv uppe på Gourmetkorv också!
Mjo om du vill ha det i absoluta centrum! Annars ligger ju backaplan ett stenkast över bron... Samt Frölunda torg 15 min bort med spårvagnenÄr inte nordstan det enda stora stället i Göteborg eller finns det något mer ?
Nordstan som andra nämner. Om du går över brunnsparken finns det lite grejer i Arkaden och kompassen.Är i ett regnigt och kallt Göteborg, på Liseberg och är nu trötta på detta.. var finns närmsta bra shoppingcenter?!
Vi var där en sväng under våran vistelse i höstas men fick typ någon Johan Falk feeling där inne. Och i hela Göteborg i allmänhetHar nordstan blivit trevligare på senare år? När jag växte upp i stan skydde jag stället som pesten...
Nej, värre.Har nordstan blivit trevligare på senare år? När jag växte upp i stan skydde jag stället som pesten...
Göteborg alltså... Det som gör att jag kan tänka mig flytta tillbaka är bostadspriserna, bohuslän och vattnet, det som gör att jag inte vill det är allt annat...Nej, värre.
Mycket som är trevligt, men jag säger inte direkt emot dig.Göteborg alltså... Det som gör att jag kan tänka mig flytta tillbaka är bostadspriserna, bohuslän och vattnet, det som gör att jag inte vill det är allt annat...
Så är det, vi får väl se när man blir äldre och prioriterar annorlunda..Mycket som är trevligt, men jag säger inte direkt emot dig.![]()