• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var ska jag speedmastern...

orismania

Breitling
Jag e på jakt, som många andra efter en fin moon watch , men var skall jag hitta "min"?
Mest kollat av den svenska marknaden , såsom klocksnack, TTT! Tradera ,blocket, men lite dåligt utbud, finns det tips på var jag kan hitta en schysst 80-talare helst, till hyfsade priser?
 

Apansson

Torpare
Oj, ingen dålig kravlista där hehe. En schysst vintage speedy till hyfsat pris, det låter som att du letar efter drömdealen. Tror att de kanaler du sökt på, eventuellt om du kollar på chrono24 kanske du kan ha tur att hitta något. Om du nämner en ungefärlig budget så kan nog fler medlemmar hjälpa dig närmare.
 

orismania

Breitling
tack!, krav och krav, mer utav en önskan.. men ju äldre å gulare desto bättre, men jag vill inte ha en "möglig".
kollat lite på chrono24, men så ska man börja deala med privat fõlk i tyskland/spanien eller andra ställen.. känns som det blir jobbigt om det strular då.. någon som har några bra tips hur man "köper" sina utländska säljare?

helst under 20' men det känns som priserna gått upp senaste året, har ju varit en jag suktat efter nåt år nu..
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Använd dig utav C24, googla efter referenser på säljare och rådfråga kunniga forummedlemmar kring objekten innan köp är mitt tips.
 
Topp