Boris Balkan
Fark you!
Mycket spekulation här. Kan inte ni med kopior berätta varför istället? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är mycket möjligt!
Om nu att ha råd att köpa klocka för en priset av en begagnad Volvo med några år på nacken kan kallas för att ha varit rik... :/
Så länge du inte sålde på KS så är det förlåtetJag är nog värst av alla här, jag var nämligen en av dessa som sålde kopieklockor till hungriga spekulanter, jag hoppas nu att ni inte bestämmer er för att bana mig från forumet för tid och evighet? Jag hoppas att denna avbönen är nog och att jag erkänner att det var fel gjort och att det var över 25 år sedan. Dock fattade jag aldrig varför folk ville köpa en Rolexkopia för 5-600 kr, men så var det, sorry.
Men om vi nu kollar på den sidan som länkades lite längre upp.
En fejkad klocka för 1500-1800:-
Varför köper man något med bristande kvalitet som dessutom inte "passar" dig.
Jag skulle aldrig glida runt med en Hublot för det är inget jag har råd med eller passar den sortens person jag är.
Med tanke på jobb och allmänna status.
Jag tar hellre dessa 1800:- och skaffar mig ett ur från Tradera.
En gedigen Seikodykare som ser och är bra.
Eller en vintage Longines om man vill ha något stilrent, fungerande och fint märke.
Så länge du inte sålde på KS så är det förlåtet![]()
Tror inte internet var uppfunnit på 25 år sedan. så det kan jag garantera att jag inte gjorde, och alla viste att det var fake också
![]()
Tror faktiskt inte det har någon korrelation iom. att det är olika målgrupper. Om något kanske det tom. drar ned deras försäljning då kopiorna smutsar ned märkets status.
Kort & gott, man vill ha något man inte har råd med & finns det genvägar dit tar folk dessa.
Men har aldrig ägt en fake, & även en s.k. hommage känns liiite tveksam & eftersom klockor handlar väldigt mycket om ägandets glädje så det är inget för mig...
folk skäms inte.
![]()
Skicka ett inbox med text där det står att du vet att den är fejk så kanske de tar bort bilden och gör sig av med klockan...ny moralfråga ska man dräpa bekantas vänner när de stolt visar upp sina kopior på instagram och hashtagar #rolex #submariner #menwithclass #pengarfinns osv? Är för feg för o skriva att deras klocka är fejk
![]()
ny moralfråga ska man dräpa bekantas vänner när de stolt visar upp sina kopior på instagram och hashtagar #rolex #submariner #menwithclass #pengarfinns osv? Är för feg för o skriva att deras klocka är fejk
[
Svar ja
ny moralfråga ska man dräpa bekantas vänner när de stolt visar upp sina kopior på instagram och hashtagar #rolex #submariner #menwithclass #pengarfinns osv? Är för feg för o skriva att deras klocka är fejk
![]()